Opublikowano 2 lata temu
Aktualnie dla naszego Klienta z branży kreatywnej/ marketingowej poszukujemy Account Managera (opiekuna klienta).
Miejsce pracy: Kraków
- kontakt z klientami;
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej dla klientów;
- koordynacja pracy osób w kilku działach agencji;
- zarządzanie procesem tworzenia treści marketingowych i materiałów reklamowych;
- analiza trendów i konkurencji, a także aktywne poszukiwanie sposobów komunikacji na różnych rynkach i platformach;
- analizowanie podjętych działań marketingowych i ich optymalizacja na podstawie przyjętych metryk;
- ocena i akceptacja przygotowanych przez zespół materiałów content marketingowych i reklamowych;
- koordynacja współpracy z podwykonawcami np. drukarnie, producenci POS.
- minimum 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami, najlepiej w agencji reklamowej;
- umiejętność pracy z ludźmi – będziesz koordynować pracę kilku osób;
- śledzenie aktualnych trendów marketingowych i zainteresowanie social mediami, reklamą i designem;
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu z ludźmi;
- umiejętność realizacji samodzielnych zadań, jak i pracy zespołowej;
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem kampanii reklamowych;
- umiejętność analizy danych oraz wyciągania z nich wniosków, aby następnie skutecznie optymalizować działania z zakresu content marketingu i optymalizacji kampanii;
- umiejętność tworzenia prezentacji;
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- pracę od poniedziałku do czwartku (9:00-17:00), a w piątki Home Office (praca w biurze jest oczywiście możliwa również w piątki);
- prywatną opiekę medyczną;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- ciekawą pracę w branży kreatywnej;
- możliwość rozwoju, udział w szkoleniach i konferencjach;
- szkolenia oraz wsparcie przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych;
- stały zastrzyk motywacji i możliwość głaskania i miziania dwóch uroczych psiaków: Sol i Pianki .